آرشیو اسفند ماه 1401

نمایندگی فروش دستگاه لیزر حکاکی فلزات و بست کمربندی فلزی

دستگاه فایبر مارکینگ چیست؟

۹ بازديد

دستگاه فایبر مارکینگ

امروزه با پیشرفت تکنولوژی لیزر، دستگاه لیزر فایبر مارکینگ تحول بزرگی در زمینه حکاکی قطعات و محصولات کارخانه‌ها و مراکز تبلیغاتی ایجاد کرد که جایگزین مناسبی برای دستگاه‌های حکاکی قدیمی مانند cnc و حک ضربه ای است.

متریال‌های قابل حکاکی با این دستگاه در دسته‌بندی فلزات شامل طلا، نقره، استیل، آهن، برنج، مس، آلومینیوم و در دسته‌بندی غیر فلزات مانند مولتی استایل، mdf روکش‌دار، پلکسی غیرشفاف، پلاستیک، پارچه جین، چرم، کاغذ و … هستند.

دقت داشته باشید که غیر فلزات شفافی مانند شیشه، پلکسی و … که نور از آن‌ها عبور می‌کند و همچنین mdf بدون روکش را نمی‌توان با این دستگاه حکاکی کرد.

خرید دستگاه فایبر مارکینگ


از جمله مزیت‌های این دستگاه می‌توان به اندازه کوچک، سرعت بالا، وزن سبک و از همه مهم‌تر کاربری آسان آن اشاره کرد؛ دستگاه مارکینگ به‌صورت پیش‌فرض، می‌تواند عملیات حکاکی را تا حداکثر سرعت 10000 میلی‌متر در ثانیه انجام دهد.

علاوه بر این، هزینه نگه‌داری و تعمیرات دستگاه در مدت زمان طولانی بسیار پایین است، زیرا دارای قطعات با کیفیت و تکنولوژی سورس لیزر با طول عمر بالاست.

با توجه به این که ابعاد دستگاه 80*65*170 سانتی‌متر است، قابلیت قرارگیری در هر فضا و کارگاه کوچکی را خواهد داشت؛ تمامی بخش‌های دستگاه در پالتی به ابعاد 88*90*75 سانتی‌متر قرار گرفته است که سبب سهولت در جابه‌جایی و حمل و نقل آسان آن می‌شود.

دستگاه حکاکی لیزری


دستگاه فایبر مارکینگ با توجه به ظرافت و دقتی که در برش و حکاکی طلا و نقره دارد، به دستگاه لیزر طلاسازی مشهور است؛ همچنین این دستگاه می تواند طلا را تا ضخامت 2 میلیتر برش دهد.

اصلی‌ترین قطعه در این دستگاه، سورس قدرتمند با برند raycus در توان‌های 30/50 وات است که قدرت و دقت بسیار بالایی در حکاکی دارد؛ پارامترهای حکاکی دستگاه از جمله سرعت، توان و فرکانس حک به سورس دستگاه وابسته است.

خرید تگ کابل

۹ بازديد

مرکز فروش تگ کابل

تگ کابل را با اسامی چون لیبل کابل یا پلاک کابل و یا تگ نامبر می شناسیم.

در واقع مشخصات اصلی و استاندارد تگ کابل به شرح زیر میباشد :

یک پلاک فلزی از جنس استنلس استیل با گریدهای عموما 304 و 316 ( استیل نگیر ) ، در ابعاد استاندارد 15*90 و 15*120 میلیمتر،  با ضخامت استاندارد 0.7 تا 0.8 میلیمتر و ایجاد دو نک در دو طرف تگ کابل جهت بستن بست کمربندی

قیمت تگ کابل

این مشخصات مربوط به تگ کابل های استاندارد موجود در بازار هستند و میتوان هم ابعاد و هم ضخامت تگ کابل را بسته به درخواست خریدار تولید کرد.

تقریبا همه استانداردها ابعادی و متریالی تدوین شده ، بصورت یکپارچه در تمام سیستم های نفت، گاز و پتروشیمی و عموما ساخت سایت های صنعتی بزرگ مورد قبول واقع شده و اجرا میگردد.

نکته لازم به ذکر این است که این استانداردها باسیستم های کشورهای اروپایی و چینی ( با توجه به همکاری شرکت های اروپایی و چینی در عسلویه ) نیز تقریبا یکسان است.

تگ کابل

نمایندگی فروش دستگاه لیزر حکاکی

۸ بازديد

فروش دستگاه لیزر حکاکی


نمایندگی فروش دستگاه لیزر حکاکی

 

حکاکی لیزری طیف گسترده ای از امکانات را فراهم می کند. تطبیق پذیری و قابلیت اطمینان دستگاه های لیزر از قابلیت حکاکی و سفارشی سازی محصولات ساخته شده با :

 

چوب

شیشه

سنگ

پلاستیک

پارچه و چرم

فلز روکش دار

و موارد دیگر بی نظیر است! سهولت استفاده ، دقت بالا و سرعت سریع به هرکسی از سرگرمی تا کارآفرین توانایی تولید ایده و محصول خود را می دهد.

 

دستگاه حکاکی لیزر