دستگاه فایبر مارکینگ چیست؟

نمایندگی فروش دستگاه لیزر حکاکی فلزات و بست کمربندی فلزی

دستگاه فایبر مارکینگ چیست؟

۹ بازديد

دستگاه فایبر مارکینگ

امروزه با پیشرفت تکنولوژی لیزر، دستگاه لیزر فایبر مارکینگ تحول بزرگی در زمینه حکاکی قطعات و محصولات کارخانه‌ها و مراکز تبلیغاتی ایجاد کرد که جایگزین مناسبی برای دستگاه‌های حکاکی قدیمی مانند cnc و حک ضربه ای است.

متریال‌های قابل حکاکی با این دستگاه در دسته‌بندی فلزات شامل طلا، نقره، استیل، آهن، برنج، مس، آلومینیوم و در دسته‌بندی غیر فلزات مانند مولتی استایل، mdf روکش‌دار، پلکسی غیرشفاف، پلاستیک، پارچه جین، چرم، کاغذ و … هستند.

دقت داشته باشید که غیر فلزات شفافی مانند شیشه، پلکسی و … که نور از آن‌ها عبور می‌کند و همچنین mdf بدون روکش را نمی‌توان با این دستگاه حکاکی کرد.

خرید دستگاه فایبر مارکینگ


از جمله مزیت‌های این دستگاه می‌توان به اندازه کوچک، سرعت بالا، وزن سبک و از همه مهم‌تر کاربری آسان آن اشاره کرد؛ دستگاه مارکینگ به‌صورت پیش‌فرض، می‌تواند عملیات حکاکی را تا حداکثر سرعت 10000 میلی‌متر در ثانیه انجام دهد.

علاوه بر این، هزینه نگه‌داری و تعمیرات دستگاه در مدت زمان طولانی بسیار پایین است، زیرا دارای قطعات با کیفیت و تکنولوژی سورس لیزر با طول عمر بالاست.

با توجه به این که ابعاد دستگاه 80*65*170 سانتی‌متر است، قابلیت قرارگیری در هر فضا و کارگاه کوچکی را خواهد داشت؛ تمامی بخش‌های دستگاه در پالتی به ابعاد 88*90*75 سانتی‌متر قرار گرفته است که سبب سهولت در جابه‌جایی و حمل و نقل آسان آن می‌شود.

دستگاه حکاکی لیزری


دستگاه فایبر مارکینگ با توجه به ظرافت و دقتی که در برش و حکاکی طلا و نقره دارد، به دستگاه لیزر طلاسازی مشهور است؛ همچنین این دستگاه می تواند طلا را تا ضخامت 2 میلیتر برش دهد.

اصلی‌ترین قطعه در این دستگاه، سورس قدرتمند با برند raycus در توان‌های 30/50 وات است که قدرت و دقت بسیار بالایی در حکاکی دارد؛ پارامترهای حکاکی دستگاه از جمله سرعت، توان و فرکانس حک به سورس دستگاه وابسته است.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.