دستگاه حکاکی لیزر

نمایندگی فروش دستگاه لیزر حکاکی فلزات و بست کمربندی فلزی

مزایای دستگاه لیزر فایبر

۳ بازديد

دستگاه لیزر فایبر دارای بسیاری از مزایا است. در ادامه به برخی از این مزایا اشاره می‌کنم:

  1. قدرت بالا: دستگاه لیزر فایبر دارای قدرت خروجی بالا است که به معنای تولید پرتو لیزر با توان بالا برای استفاده در برنامه‌های مختلف است. این به معنای داشتن قدرت عملکرد بیشتر و دستیابی به نتایج بهتر است.

  2. کیفیت بالا: لیزر فایبر پرتوی با کیفیت بالا را تولید می‌کند، که منجر به دقت بالا در برش و حکاکی مواد می‌شود. بنابراین، این دستگاه برای کاربردهایی نظیر برش و حکاکی دقیق در صنایعی مانند صنعت برش و نقشه‌کشی بسیار مفید است.

  3. انتقال موثر: لیزر فایبر برای انتقال انرژی لیزری از نقطه به نقطه به صورت موثر و بهینه استفاده می‌شود. با استفاده از فیبر نوری برای انتقال پرتو لیزر، از اتلاف کمتر انرژی و کاهش تاثیر فاکتورهای خارجی مانند انتشار و تداخل استفاده می‌شود.

  4. اندازه کوچک و طول عمر بالا: دستگاههای لیزر فایبر اندازه کوچکی دارند و به راحتی می‌توانند در برنامه‌هایی که نیاز به فضای کمی دارند، مورد استفاده قرار گیرند. علاوه بر این، طول عمر بالای دستگاه لیزر فایبر به معنای صرفه‌جویی در هزینه تعمیر و نگهداری است.

  5. برنامه‌های متنوع: لیزر فایبر به عنوان یک فناوری چندمنظوره شناخته می‌شود و در بسیاری از صنایع و کاربردها استفاده می‌شود. برخی از کاربردهای رایج شامل برش و حکاکی مواد، اتصال فیبر نوری، تله‌کابینتی و بسیاری دیگر است.

از همین رو، دستگاه لیزر فایبر به عنوان یک فناوری پیشرفته و کارآمد در صنایع و برنامه‌های مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرد.

خرید تگ کابل استیل

۹ بازديد

فروش تگ کابل استیل

با توجه به تولید تگ و پخش آن در سراسر کشور و بازار مفتخریم به ارائه تگ کابل با بهترین متریال بدون استفاده از متریال های غیر اصل و مشابه ، با بهترین کیفیت و ظاهری بسیار دقیق و زیبا مطابق با فایل استاندارد نفت ، گار ، پتروشیمی و … و مناسب ترین قیمت .

تولید تگ کابل و بست کمربندی استیل

تگ کابل 304 و 316 در ابعاد 15*90 و 15*120 میلیمتر و ابعادسفارشی
تگ تجهیز تک سوراخ و دو سوراخ ،
بست کمربندی استیل بدون روکش و با روکش ( شرینگ حرارتی و روکش اپوکسی کارخانه ای ) در سایز های 10 ، 15 ، 20 ، 25 ، 30 ، 40 ، 50 سانتی متری
جهت کسب اطلاعات بیشتر و دستیابی به جداول ، فیلم ها و عکس ها به سایت ویا با مشاوران تخصصی حکاکی ما تماس حاصل فرمایید.

قیمت دستگاه لیزر حکاکی

۸ بازديد
در اصل این دو دستگاه در تمامی متریال به جز سورس کاملا یکسان هستند ، همانطور که از توان دستگاه مشخص است سورس 30 وات از لحاظ سایز از سورس 50 وات کوچک تر است ولی عملا دستگاه حکاکی لیزر فایبر 50 وات از قدرت دوبرابری نسبت به 30 وات برخورداراست که در زمان حکاکی عمیق و برش فلزات این امر به وضوح قابل مشاهده میباشد.

دستگاه لیزر حکاکی


توانایی برش در لیزر فایبر 30 وات ماکسیمم تا ضخامت 1 میلیمتر و در لیزر فایبر 50 وات ماکسیمم تا 1.6 میلمیتر میباشد.

قاعده کلی قیمت دستگاه حکاکی لیزری این است که هر چه دستگاه گران‌تر باشد، قدرت لیزر آن بیشتر است و بنابراین بهتر می‌تواند مواد را برش دهد. با این حال، همیشه باید نیازهای خود را در نظر بگیرید.

دستگاه حکاکی لیزری چیست؟

در گذشته حکاکی و برش قطعات  به روش دستی و یا توسط دستگاه های ساده انجام میشد ؛ اما امروزه با گذشت زمان و ورود تکنولوژی برای حکاکی و برش متریال های مختلف  به راحتی میتوان از انواع دستگاه لیزر استفاده نمود  که ما در این مقاله به شرح کامل دستگاه لیزرمیپردازیم . 

در ابتدا باید شرح دهیم که اصولا دستگاه لیزر چیست و برای چه مواردی استفاده میشود؟

دستگاه لیزر چیست و چه کاربردی دارد؟

یک دستگاه لیزر میتواند هم عملیات برش انجام دهد و هم اجرای حکاکی متریال های مختلف را در اختیار ما قرار دهد.

اهمیت دستگاه لیزری برش برای تولید و نمونه سازی بسیار زیاد است  و در صنعت برای برش دادن قطعات بزرگ میتوان از این دستگاه استفاده نمود.

دستگاه لیزر حکاکی

۸ بازديد

خرید دستگاه لیزر حکاکی

دستگاه حکاکی به دلیل سرعت بخشیدن به فرآیند انجام عملیات حکاکی بر روی فلز و چوب و سایر سطوح، دارای تنوع بسیار بالایی بوده و در صنایع مختلف مورد استفاده قرار میگیرند. یکی از بهترین انواع این دستگاه ها می توان به نوع لیزری آنها اشاره نمود که با کمک لیزر بارکد، مشخصات فنی قطعات و غیره را بر روی سطوح مختلف از قبیل فلزات حک می کند.

وقتی شما میخواهید یک برچسب برای محصول را در یک زمان یا یک جدول پر از اجزای سازنده حکاکی با لیزر کنید دستگاه حکاکی لیزری با تنظیم آسان و ویژگی های پردازش کار و قابلیت های مارک گذاری دقیق ، میتواند انتخاب ایده آلی برای نیازهای مارک فلزی و پلاستیکی شما باشد.

دستگاه حکاکی لیزر


هنر حکاکی از گذشته تا امروز از مهم ترین و کاربردی ترین راه ها برای مشخص کردن اطلاعات مهم بر روی سطوح می باشد که انسان های اولیه بیشتر از کنده کاری روی سنگ برای رساندن مفهوم و منظور خود استفاده می کردند. این هنر در ایرانیان باستان نیز جایگاه ویژه ای داشته و نمونه های بارز آن را می توان در مهرهای به جای مانده از هخامنشیان و سکه های دوره اشکانیان و ساسانیان مشاهده کرد.

دستگاه لیزر حکاکی

دستگاه حکاکی در نمونه های ابتدایی و سنتی بیشتر شامل انواع مغار می باشد که نیروی مورد نیاز برای کنده کاری با این تجهیزات توسط دست انسان تامین می گردد. به مرور جنبه صنعتی این هنر مورد توجه قرار گرفت و نمونه هایی از دستگاه های مختلف در این زمینه طراحی و تولید گردید.

در حال حاضر می توان انواع دستگاه های حکاکی از قبیل دستگاه های حکاکی لیزری را مشاهده نمود که با سرعت بسیار بالا و بدون نیاز به نیروی دست، حکاکی را با تیراژ بالا بر روی سطوح مختلف از قبیل چوب، شیشه، سنگ، پلاستیک، پارچه و چرم و همچنین فلزات روکش دار اجرا نمود.

تگ کابل

۹ بازديد


تگ کابل را با اسامی چون لیبل کابل یا پلاک کابل و یا تگ نامبر می شناسیم.

در واقع مشخصات اصلی و استاندارد تگ کابل به شرح زیر میباشد :

یک پلاک فلزی از جنس استنلس استیل با گریدهای عموما 304 و 316 ( استیل نگیر ) ، در ابعاد استاندارد 15*90 و 15*120 میلیمتر،  با ضخامت استاندارد 0.7 تا 0.8 میلیمتر و ایجاد دو نک در دو طرف تگ کابل جهت بستن بست کمربندی

بست کمربندی فلزی

این مشخصات مربوط به تگ کابل های استاندارد موجود در بازار هستند و میتوان هم ابعاد و هم ضخامت تگ کابل را بسته به درخواست خریدار تولید کرد.

تقریبا همه استانداردها ابعادی و متریالی تدوین شده ، بصورت یکپارچه در تمام سیستم های نفت، گاز و پتروشیمی و عموما ساخت سایت های صنعتی بزرگ مورد قبول واقع شده و اجرا میگردد.

بست کمربندی استیل

نکته لازم به ذکر این است که این استانداردها باسیستم های کشورهای اروپایی و چینی ( با توجه به همکاری شرکت های اروپایی و چینی در عسلویه ) نیز تقریبا یکسان است

دستگاه فایبر مارکینگ چیست؟

۸ بازديد

دستگاه فایبر مارکینگ

امروزه با پیشرفت تکنولوژی لیزر، دستگاه لیزر فایبر مارکینگ تحول بزرگی در زمینه حکاکی قطعات و محصولات کارخانه‌ها و مراکز تبلیغاتی ایجاد کرد که جایگزین مناسبی برای دستگاه‌های حکاکی قدیمی مانند cnc و حک ضربه ای است.

متریال‌های قابل حکاکی با این دستگاه در دسته‌بندی فلزات شامل طلا، نقره، استیل، آهن، برنج، مس، آلومینیوم و در دسته‌بندی غیر فلزات مانند مولتی استایل، mdf روکش‌دار، پلکسی غیرشفاف، پلاستیک، پارچه جین، چرم، کاغذ و … هستند.

دقت داشته باشید که غیر فلزات شفافی مانند شیشه، پلکسی و … که نور از آن‌ها عبور می‌کند و همچنین mdf بدون روکش را نمی‌توان با این دستگاه حکاکی کرد.

خرید دستگاه فایبر مارکینگ


از جمله مزیت‌های این دستگاه می‌توان به اندازه کوچک، سرعت بالا، وزن سبک و از همه مهم‌تر کاربری آسان آن اشاره کرد؛ دستگاه مارکینگ به‌صورت پیش‌فرض، می‌تواند عملیات حکاکی را تا حداکثر سرعت 10000 میلی‌متر در ثانیه انجام دهد.

علاوه بر این، هزینه نگه‌داری و تعمیرات دستگاه در مدت زمان طولانی بسیار پایین است، زیرا دارای قطعات با کیفیت و تکنولوژی سورس لیزر با طول عمر بالاست.

با توجه به این که ابعاد دستگاه 80*65*170 سانتی‌متر است، قابلیت قرارگیری در هر فضا و کارگاه کوچکی را خواهد داشت؛ تمامی بخش‌های دستگاه در پالتی به ابعاد 88*90*75 سانتی‌متر قرار گرفته است که سبب سهولت در جابه‌جایی و حمل و نقل آسان آن می‌شود.

دستگاه حکاکی لیزری


دستگاه فایبر مارکینگ با توجه به ظرافت و دقتی که در برش و حکاکی طلا و نقره دارد، به دستگاه لیزر طلاسازی مشهور است؛ همچنین این دستگاه می تواند طلا را تا ضخامت 2 میلیتر برش دهد.

اصلی‌ترین قطعه در این دستگاه، سورس قدرتمند با برند raycus در توان‌های 30/50 وات است که قدرت و دقت بسیار بالایی در حکاکی دارد؛ پارامترهای حکاکی دستگاه از جمله سرعت، توان و فرکانس حک به سورس دستگاه وابسته است.

خرید تگ کابل

۸ بازديد

مرکز فروش تگ کابل

تگ کابل را با اسامی چون لیبل کابل یا پلاک کابل و یا تگ نامبر می شناسیم.

در واقع مشخصات اصلی و استاندارد تگ کابل به شرح زیر میباشد :

یک پلاک فلزی از جنس استنلس استیل با گریدهای عموما 304 و 316 ( استیل نگیر ) ، در ابعاد استاندارد 15*90 و 15*120 میلیمتر،  با ضخامت استاندارد 0.7 تا 0.8 میلیمتر و ایجاد دو نک در دو طرف تگ کابل جهت بستن بست کمربندی

قیمت تگ کابل

این مشخصات مربوط به تگ کابل های استاندارد موجود در بازار هستند و میتوان هم ابعاد و هم ضخامت تگ کابل را بسته به درخواست خریدار تولید کرد.

تقریبا همه استانداردها ابعادی و متریالی تدوین شده ، بصورت یکپارچه در تمام سیستم های نفت، گاز و پتروشیمی و عموما ساخت سایت های صنعتی بزرگ مورد قبول واقع شده و اجرا میگردد.

نکته لازم به ذکر این است که این استانداردها باسیستم های کشورهای اروپایی و چینی ( با توجه به همکاری شرکت های اروپایی و چینی در عسلویه ) نیز تقریبا یکسان است.

تگ کابل

نمایندگی فروش دستگاه لیزر حکاکی

۸ بازديد

فروش دستگاه لیزر حکاکی


نمایندگی فروش دستگاه لیزر حکاکی

 

حکاکی لیزری طیف گسترده ای از امکانات را فراهم می کند. تطبیق پذیری و قابلیت اطمینان دستگاه های لیزر از قابلیت حکاکی و سفارشی سازی محصولات ساخته شده با :

 

چوب

شیشه

سنگ

پلاستیک

پارچه و چرم

فلز روکش دار

و موارد دیگر بی نظیر است! سهولت استفاده ، دقت بالا و سرعت سریع به هرکسی از سرگرمی تا کارآفرین توانایی تولید ایده و محصول خود را می دهد.

 

دستگاه حکاکی لیزر

 

 

دستگاه لیزر فایبر

۹ بازديد

خرید دستگاه لیزر فایبر


دستگاه فایبر راهکاری قدرتمند برای حکاکی
دسته‌بندی نشده
بوسیله داوود چگونیان به روز رسانی شده در خرداد 4, 1401

دستگاه فایبرراهکاری قدرتمند برای حکاکی


دستگاه فایبر یکی از دستگاه‌های قدرتمند و پرکاربرد در حوزه حکاکی و مارکینگ است که توانایی کار بر روی مواد مختلف از جمله پلاستیک را دارد. حکاکی با لیزر یا لیزر مارکینگ از اساس با چاپ به کمک جوهر متفاوت است و آنها بیشتر به عنوان یک روش سنتی شناخته می‌شوند. چاپی که به کمک جوهر انجام می‌گیرد یا در اثر سایش از بین می‌رود یا می‌توان آن را به کمک حلال پاک کرد، اما حکاکی به کمک دستگاه فایبر لیزری می‌تواند یک تصویر با کنتراست بالا با خود ماده اولیه ایجاد کند و طول عمر آن نیز به اندازه حیات قطعه مورد نظر است.

دستگاه لیزر فایبر

دستگاه فایبر لیزری می‌تواند با چهار شیوه کلی به حکاکی و ایجاد نوشته بر روی سطوح مختلف بپردازد:

پرکردن
پر کردن با تغییر رنگ
حکاکی
حکاکی به همراه تغییر رنگ
همچنین دستگاه فایبر توانایی کار بر روی مواد پلاستیکی و منعطف مختلف مانند ABS، پلی اتیلن، پلی پروپیلن و پلی کربنات را دارد و به عنوان حوزه فعالیت آن شناخته می‌شود. در ادامه نحوه عملکرد دستگاه فایبر لیزری بر روی سطوح مختلف و با استفاده از شیوه‌های مختلف مورد بررسی قرار می‌دهیم و قابلیت‌های دستگاه را ذکر خواهیم کرد. پس با ما همراه باشید!

عملیات حکاکی بر روی فلز

این دستگاه پیشرفته قادر است با توانایی های خاص خود عملیات حکاکی را با دقت و ظرافت بالایی انجام دهد. سرعت عمل این دستگاه بسیار بالا است و صرفه اقتصادی قابل توجهی دارد. از این دستگاه می توان در صنایع مختلف استفاده کرده و عملیات حکاکی را انجام داد. یا اینکه این دستگاه را تهیه کرده و با ارائه خدمات به سایر شرکت ها و ارگان ها به درآمد قابل توجهی رسید.

لیزر فایبر

۷ بازديد

دستگاه حک فایبر

  دستگاه لیزر فایبر حکاکی عمدتا از یک منبع لیزری(سورس) استفاده می کند که دارای طول موج 1064 نانومتر بوده و کمتر از 500 وات برق مصرف می کند.توان سورس ها 30 وات،50 وات، 100 وات

انواع سورس دستگاه لیزر حکاکی:

1-RAYCUS

2-IPG

3-JPT

 

 

 

ویژگی های دستگاه لیزر حکاکی فایبر

 

 

  • دستگاه لیزر فایبر حکاکی سازگار با محیط زیست طراحی شده است
  • دارای قابلیت حکاکی پیشرفته می باشد
  • این دستگاه دارای طول عمر بالایی است
  • دستگاه لیزر فایبر حکاکی مناسب برای حک کاراکتر های کوچک و دقیق می باشد
  • این دستگاه به راحتی نصب و راه اندازی می گردد

 

 

انواع دستگاه لیزر فایبر حکاکی

 

 

 

 

دستگاه لیزر حکاکی پرتابل

 

 

کاربرد دستگاه لیزر فایبر مارکینگ پرتابل
دستگاه لیزر حکاکی فایبر پرتابل

 

 

 

 

دستگاه لیزر حکاکی رومیزی

 

 

دستگاه لیزر فایبر مارکینگ رومیزی
دستگاه لیزر حکاکی فایبر رومیزی

 

 

 

 

دستگاه لیزر حکاکی میزدار

 

 

دستگاه لیزر حکاکی فایبر میزدار

 

 

 

 

 

                                             دستگاه لیزر حکاکی ایستادهفروش لیزر فایبر مارکینگ ایستاده

                                                                          دستگاه لیزر حکاکی فایبر ایستاده